sâmbătă, 16 iunie 2012

The adventure begins



Ieri seara, dupa un beauty sleep de 6 ore, am iesit sa mananc. Surprize, surprize! Andreea Marin ar fi fost invidioasa! Mi-am dat seama ca hostelul e in "bucurestiul vechi"! Era plin pe strazi, o puzderie de oameni si se auzea muzica din toate directiille. Mirosuri de mancare din toate partile si lumini de toate culorile. 

Se pare ca oamenii o duc greu pe aici si petrec pana pe la 6 dimineata! Asa ca am intrat frumos intr-un club recomndat de un pliant primit de la un tanar supraalimentat, si cand am intrat in afara de personal eram 5.
Da, foarte aglomerat. Dar asta ptr ca era 10 doar. Ceilalti 4 erau soldati americani de la o baza de aici. 3 baieti si ofata. Fata a dansat la un mom dat in poala unuia dintre ei. Daca tinem cont ca scaunele erau de lemn, ca erau militari si mai ales americani, devine evident ca s-a rupt scaunul! Am mai stat un pic, poate se umple si fata (care era mecanic) a trecut pe la mine.Mi-a zis cum e cu cluburile pe acolo si cu live bands si ca e din West Virginia, care e destul de aproape de Raleigh. Am mai vb un pic si au plecat. La fel si eu!
Apoi am fost intr-un club cu live band. Culmea, mi-a plcut muzica. Mai ales versurile! :))) Totusi, erau foarte talentati, cover-urile erau super! Apoi la alt concert in FF si dupa am ramas acolo ptr party. Dupa ce m-am intors in camera, am descoperit ca am 3 colegi, un baiat din indonezia si 2 fete din taiwan.
De dimineata la 10 era pustiu pe strazi si tot era inchis. Dupa miros am gasit un loc cu mancare si am intrat. Inauntru erau 3 studenti mahmuri care se sprijineau unul pe celalalt in timp ce mancau si vorbeau lent :>
Micul de jun: supa picanta de oase de vaca (sper) cu kimchi (ceva murat) inca ceva mura si orez. Very gustos!
Azi am fost la Lotte World, un Disney Land corean. Pana sa ajung acolo am coborat cu o statie mai devreme din metrou. Mi-am luat un spicy fish stick proaspat si am intrat intr-un magazin sa intreb in ce directie. Mi-am dat seama ca am stofa de surdomut! Dupa 5 minute de wave and smile eram pe drumul cel bun. La  lotte, care e un magazin pe 12 etaje, am fost la etajul 10 la dutty free. dupa ce am platit cu cardul o gentuta ptr tel, portofel si kindle (dap, renunt la borseta, hold the applause) am aflat ca o sa o ridic de la aeroport in ziua plecarii :-/ Asa ca m-am du cu 4 etaje mai jos si mi-am c8mparat aceeasi borseta!
La magazinul de electronice am poposit pe la piane. Fara partituri nu mai stiam nimic si am incercat tousi sa-mi amintesc ceva. Cand plecam, o fetita de 5 ani  s-a pus la pian si a starnit invida in mine :>
Lotte world! Dragoni, zane, montagne russe si prea multi copii. Nu m-am dat in nimic, cozile erau interminabile! Ult prea multi copii! Am asteptat 5 minute ptr un tarot cu carti cu pisici si tipul nu stia engleza!:-/

La intoarcere, o noua experienta culinara, supa cu taitei si fructe mare. Evident picanta.
Am mai cunoscut 3 fete din sngapore, care vorbeau engleza. Good, fara semnale de aterizare!
Si acum din nou urmeaza clubbing. Cam atat for now, yours trully de pe kindle!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu