luni, 18 iunie 2012

The adventure continues

Seoul, 4 dimineata. Coafura rezista!
La etajul 3 al unei cafenele intinse pe 4 etaje cativa tineri dorm cu capul pe masa. Un chelner intra sa stranga si ii trezeste, le spune ca nu au voie sa doarma. Ei multumesc si dupa ce pleaca chelnerul se culca la loc. Unul dintre ei vine la mine si ma intreaba daca poate sa doarma pe al doilea fotoliu de la masa mea ptr ca e mai confortabil decat scaunul de lemn. Eu aprob din cap, iar el isi pune sacoul pe cap si adoarme dus. Eu si celalalt insomniac de pe etaj ne uitam unul la altul si ne cracanam de ras!
M-am culcat la 6 dimineata. Nu-mi era somn, dar am zis ca e bine sa mai si dorm. M-am trezit 2 ore mai tarziu (fara ceas) si fuga la vizitat. Evident dupa un spicy pig soup!
Azi am vizitat palatul Gyeongbokgung. Asta nu cred ca se poate reda in cuvinte si cred ca nici pozele n-o sa fie suficiente.





Seoul, ora 13, toarna cu galeata. Coafura rezista. Sunt singurul cu capul gol in ploaie. Mi-am lasat gluga la bucuresti si fesul in rucsac. Koreeni cu umbrele sau cu gentile in cap ma privesc cu ochi mari si oblici. Intru intr-un KFC si cumpar un smart choice. Denumirea e in antiteza, dar ma rog. 
Plec de acolo si fac cunostinta cu Haechi. Ne-am mai vazut, dar nu am fost properly introduced. Haechi e un
animal imaginar, care pedepseste raul si rasplateste binele. Are un corn in frunte si un clopotel la gat. E acoperit de solzi si e foarte simpatic.

Mergand spre hostel, am cobrat din nou la Hapgeong ca si in prima zi. De data asta pe ploaie. De obicei cobor la Hongik ptr ca stiu bine drumul. Evident ca m-am ratacit iar. Dupa vreo ora de mers in cerc prin ploaie, m-am adapostit sub streasina portii unui ex presedinte, am scos kindle-ul si google maps, macar sa vad cat de departe sunt. Nu chiar departe. Am ajuns pana la urma cu pletele si pantalonii leoarca si am intrat intr-un local sa mananc o supa fierbinte si picanta.  O aleg du degetul din poza si surprize surprize (fara tvr 1) supa continea gheata. Exact ce imi trebuia! Dar a fost ok, cred ca mi-ar fi fost mai greu daca ieseam afara la frig dupa supa calda. Apropos, aici e destul de frig, port tricou, polar si geaca. Noaptea se ajunge la 1 grad si o multime de coreeni stau in tricou si fusta scurta. Doar fetele fusta scurta!
In seara asta nu mai fac nimic. O sa mai citesc un pic si ma culc.
Desi, mi-e cam foame!
Maine daca ma trezesc (fara ceas) si ma simt in stare, ma duc la Taekwondo.
Uneori nu-mi vine sa cred ca sunt in Asia, ca sunt aici :)

Ionut - from the Land of morning calm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu