sâmbătă, 16 iunie 2012


Pai cam asta am facut. Ieri noapte club, dupa ce am mancat Topoki (sper ca asa se scrie). Juano, colegul de camera e mort dupa Topoki. Daca ar putea ar manca numai d-asta. Apropos, mort la figurat, da ?
Asa ca aseara cand i-am zis ca-mi e foame i s-a luminat privirea si a zis: Topoki! Topoki e un fel de fidea groasa  de 1 cm, din fana de orez, cred. Si fideaua asta e intr-un sos evient picant. Si atat! Cum ptr mine nu era suficient, mi-am mai luat niste carnaciori umpluti cuorez. Hmmm, am mancat de post!

Dupa am mers intr-un club celebru, Cocon. Am stat la o coada de ~100 de persoane inainte sa intram si am vb cu un bodyguard care orice il intrebam raspundea I don't know. Cred ca era dupa prinipiul A little less conversation a little more...I don't know!
Clubul era destul de mare si plin. De fapt dansul consta in dat din cap si din umeri ptr ca mai mult n-aveai loc. In schimb muzica era super si continea mesaje subliminale de genul: Check the sound! si Put your fucking hands up! Sonorizarea era geniala. Sunetele erau extrem de clare, si basul iti facea sa vibreze creierul si parul de pe maini. Evident, daca exista! Si ma refer la ambele!
Azi, am fost in DMZ, zona demilitarizata. Am discutat cu soldati despre Dracula si m-am plimbat prin tunele de invazie ale nord coreenilor. 


Am trecut pe sub tank trap-uri, si am desfobiat ghida. Avea claustrofobie, nu putea sa intre prea mult in tunel. Can't help it, nu-mi plac limitarile, indiferent de natura lor!



Si am aflat lucruri interesante. Exista fermieri care traiesc in DMZ. Sunt scutiti de taxe si de armata. Coreea de sud are o fabrica in Coreea de nord, unde managerii din coreea de sud  se duc cu masina iar muncitorii sunt din corea de nord. Iti dai seama daca muntele e in N sa S dupa copaci. In S exista copaci, in N nu. Au fost taiati ptr
lemne de foc. Fondatorul Hiunday e fugit din Coreea de N. Coreea de sud a avut o Sunshine policy timp de 2 presedinti in care ii dadea sorei de peste dmz bani, alimente, cam tot ce vroiau. Coreea de Nord din banii aia si-a facut arme nucleare. Aparent nu sunt destule probleme pe lume, mai e nevoie si de razboi si arme. Nord coreenii nu au ce manca. In sensul ca se hranesc cu coaja de copac si cu carne de om daca moare din cauze naturale. N-au incotro, ar muri. La ei serviciul militar e 10 ani ptr barbati si 7 ptr fete. La sud coreeni, 21 luni si doar ptr barbati.
Ca un sidenote, dupa ce am venit aici proaspat dupa USA, Home of the Bra(nds)ve, Land of the Fre(aks)e, ma bucur sa vad oameni gratiosi si de dimensiuni normale!
Si cam atat ptr azi, reporter de antiRazboi Ionut Grigorescu.
Have fun & don't WAry!
Annyeong-hi gyeseyo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu